Quotes vorige winnaars

Roel Leferink, Publishing Director Reed Business Information, winnaar van de LOFonderscheiding voor Vakinformatie 2017: ‘Het winnen van de LOF-prijs is het hoogst haalbare in de wereld van vakinformatie. Het is een erkenning die ertoe doet, en dat niet alleen naar buiten toe. Voor alle mensen die aan Boerderij werken en werkten betekent de prijs een geweldige stimulans en blijk van waardering, zeker met zo’n ongekend positief juryrapport als wij kregen. Het winnen van de prijs is een stimulans: ga door en blijf je onderscheiden!’

Eline Crijns, uitgever Coachlink en adjunct-directeur Boom uitgevers Amsterdam, winnaar van de LOF Prijs voor Vakinformatie 2015: ‘Deze prijs van de vakjury is een enorme eer en kroon op ons enerverende uitgeefproject. Een mooie stimulans ook voor alle lopende en toekomstige innovaties binnen Boom uitgevers.’

Paul Petermeijer, eigenaar en algemeen directeur Twinkle: ‘Het was spannend. Het winnen van de LOF Prijs voor Vakinformatie 2013 is de kroon op zeven jaar noeste arbeid om een mooie titel te lanceren en uit te bouwen; en zeven jaar later zijn we winnaar van de belangrijkste prijs in vakuitgeefland.’

Gijs Vroom, uitgever van Emerce, winaar van de LOF Prijs voor Vakinformatie 2012: ‘Deze prijs is de Oscar voor vakuitgevers, nu ben je echt volwassen. Er is toekomst voor innovatieve bedrijven binnen de uitgeefwereld.’

Hans Steenbergen, hoofdredacteur van food inspiration magazine, winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie 2011: ‘De LOF Prijs voor Vakinformatie is de enige echte serieuze prijs voor makers van vakinformatie. Het geeft ons brandstof, energie en motivatie om vakinformatie te blijven vernieuwen en door te ontwikkelen. Dus doe mee!’

Ben Crul, hoofdredacteur Medisch Contact/Artsennet, 3 x genomineerd en winnaar van de LOF Prijs voor Vakinformatie 2010: ‘Ieder jaar namen we de adviezen in het juryrapport ter harte in de doorontwikkeling van ons product, zelfs het jury-advies in 2010. Meedoen aan de LOF Prijs betekende voor ons één grote en uiteindelijk zeer succesvolle doorontwikkeling van ons product.’

Martijn van der Kooij, hoofdredacteur re.Public, winnaar van de LOF Innovatieprijs 2009: ‘Het sterke van de prijs is dat deze door een onafhankelijke jury aan ons is toebedeeld, zodat we met nog meer kracht aan de buitenwereld kunnen laten zien dat re.Public ertoe doet. Ik verwacht dat de LOF Innovatieprijs 2009 ons net dat zetje kan geven dat we in economisch krappe tijden nodig hebben.’

Auke Cupédo, hoofdredacteur AMT Garageforum/AMT Reparatiewijzer, genomineerd voor de LOF Innovatieprijs 2009: ‘Het hebben van een LOF-nominatie betekent een erkenning voor je uitgeefproduct en is een stimulans om te blijven innoveren!’

Arjan Kors, hoofdredacteur Zibb – Bizz – Onebizz, genomineerd voor de LOF Prijs voor Vakinformatie 2009: ‘Genomineerd zijn voor de LOF Prijs betekende voor onze titels vooral de bevestiging dat we het goed doen. Dat zagen we natuurlijk al aan de bereikcijfers en aan de pageviews, maar het is juist zo leuk om van een jury van door de wol geverfde vakbroeders een schouderklopje te krijgen.’

Eerdere genomineerden en winnaars van LOF Prijzen voor Vakinformatie in de vakpers aan het woord: • ‘Een nominatie voelt als een extra motivatie voor het team om kwaliteit te leveren.’ • ‘ (…) een prachtige aanmoediging vanuit de branche.’ • ‘ (…) wat we hebben bereikt (…) delen met vakgenoten.’ • ‘We genieten geweldige exposure bij onze adverteerders nu we een jaar lang het LOF-logo in onze communicatie en titel mogen voeren.’ • ‘Adverteerders zien het zeker als een kwaliteitskeurmerk.’ • ‘Onze lezers feliciteren ons.’ • ‘De LOF Prijs is een compliment van vakgenoten, een teken dat je op de goede weg bent.’